Sæt din ChurchDesk hjemmeside online

Når I er klar til at gå online med jeres nye ChurchDesk hjemmeside, skal der laves nogle indstillinger med jeres domænenavn.

Følgende indstilling skal I lave hos jeres domænehoster:

Enten har I et login til denne udbyder og kan lave DNS indstillingen selv, ellers kan I sende informationerne til udbyderen og de laver ændringen for jer.

Der skal oprettes to DNS records. Main domæne og et www.domæne.dk som peger på ChurchDesk's server.

  1. En A-Record hvor [domæne.dk] peger på: 88.198.28.198
  2. En A-Record hvor [www.domæne.dk] peger på: 88.198.28.198

Når I har lavet DNS indstillingerne, er det vigtigt at I giver ChurchDesk besked på [email protected], så vi kan knytte jeres domæne til jeres ChurchDesk hjemmeside. Dette kan først gøres efter DNS indstillingen er lavet.

Vi har mere end et domæne - hvad så?

Har I mere end et domæne, der skal vise jeres ChurchDesk hjemmeside, skal I ændre DNS for samtlige domæner.

Vi vil have alle domæner til at pege på et specifikt domæne

Har du flere domæner og ønsker, at alt trafik skal omdirigeres til et specifikt domæne, skriv så en email til [email protected] og lad os indstille dette for dig. Du skal blot informere os om, hvilket domæne der skal være hoveddomæne og hvilke domæner skal omdirigeres her til.

Hjælp jeg forstår ikke, hvad det er jeg skal gøre

Vi hjælper dig gerne med at ændre DNS enten via telefon, skærmdeling eller du kan dele dine loginoplysninger med ChurchDesk support. Så vil vi foretage ændringerne for dig.

Besvarede dette dit spørgsmål? Tak for tilbagemeldingen Der opstod et problem med at indsende din feedback. Prøv igen senere.

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os