Sådan definerer du begivenheds-kategorier i din Portal

Når du ønsker at vise, hvilke begivenheder, der finder sted i dit provsti, vil du gerne have, at de besøgende kan filtrere begivenhederne ud fra, hvilken slags begivenhed det er. 

Derfor skal du oprette de begivenheds-kategorier, som du ønsker at give besøgende mulighed for at filtrere efter blandt alle jeres spændende begivenheder.

  1. Gå til kategorier i Portal-modulet
  2. Her har du mulighed for at oprette en kategori i øverste højre hjørne
  3. For hver kategori skal du give et kategorinavn og en beskrivelse
  4. Når du har oprettet en kategori, vises kategorierne i tabellen

Når alle kategorierne er oprettet, skal du informere kirkerne om, at de begivenheds-kategorier, som de har i deres egne ChurchDesk-kalendere, skal matches med begivenheds-kategorierne for Portalen. Det giver en enkel og standardiseret måde at se alle begivenheder på tværs af kirkerne på. Du vil kunne se, om kirkerne har matchet deres kategorier med dine i Portalen under organisation - dette kaldes "Forbundet kategorier".

Trin for trin illustration af hvordan kategorier oprettes


Besvarede dette dit spørgsmål? Tak for tilbagemeldingen Der opstod et problem med at indsende din feedback. Prøv igen senere.